سلام دختریم 26 ساله که 1 ساله با اقایی 30 ساله در ارتباطم و قصدمون ازدواجه ولی به دلایل اقتصادی فعلا به تعویق افتاده و اینکه همدیگه رو دوس داریم و توی این مدت مشکل خاصی نداشتیم 10 روز دیگه تولدمه امروز به من گفت میخواد گوشیشو بفروشه وقتی اعتراض منو دید گفت برای تولدت پول میخوام من خیلی ناراحت شدم و حتی بهم برخورد الان حس بدی دارم و فکر میکنم حتی اگه اینکارم میکرد نباید قبلش به من میگفت الان هر کادویی هم بخره من خوشحال نمیشم حس میکنم منت گذاشته خیلی بهم ریختم لطفا راهنماییم کنید

پاسخ مشاوره خانواده، ازدواج ، کودک و نوجوان ، تحصیلی و انتخاب رشته ، رویا هنری

سلام دوست خوبم وقتی یکسال از دوستی شما میگذره و تابحال مشکل خاصی نداشتین و همدیگه رو دوست دارید قطعا ایشون منظور بدی نداشتن و قصدشون منت گذاشتن نبوده. چرا از این زاویه به قضیه نگاه نمیکنین که ایشون با توجه به اینکه گوشی خودشو لازم داشته منتهی بعلت علاقه و عشق وافر ، خریدن هدیه تولد شمارو به داشتن گوشی ترجیح دادن !! دوست عزیز ممکنه طریقه گفتن ایشون تا حدودی درست نبوده باشه ولی در پشت این اظهار، هیچ منت و ...دیده نمیشه.ایشون با عشق و نهایت دوست داشتن حاضر به انجام چنین کاری شدن.اکثر آقایون بازی با کلمات رو بلد نیستن!! به دل نگیرید و ازشون صمیمانه تشکر کنید چون رضایت شما براشون اولویت و ارجحیت داشته... پس از قدردانی میتونید با پیشنهادات بهتر ( بجای فروختن موبایل ) ایشون رو در خرید هدیه کمک کنید! عشقتون پایدار‌

پاسخ مشاور شبنم نظام الاسلامی ، خانواده ، زوج درمانگر ، مشاوره پیش از ازدواج ، سکس تراپ

سلام دوست عزیز قطعا دلیل بیان این حرف از طرف ایشون قابل تامل هست .می‌تونستن با خرید یک هدیه در خور شأن شما و توان خودشون خوشحالتون کنن. البته نیت ایشون شاد کردن شما بوده ولی هر تصمیمی در شرایط حاد (اقتصادی٫...)می‌تونه نشان دهنده توانایی مدیریت در بحران فرد باشه.بیشتر بررسی کنید یا به همراه ایشون با مشاور صحبت کنید .پاینده باشید عزیرم

برای فرستادن سوال رایگان و گرفتن پاسخ اپلیکیشن تلیار رو نصب کنید:

تلیار مشاوره روانشناسی